De Slimme Werkbon App
Simple-Simon, de slimme werkbon app
De digitale werkbon app waarmee je jouw werkproces efficiënter en inzichtelijker maakt. Personaliseer bovendien naar jouw wensen en behoeften.
Bespaar jezelf een hoop papierwerk door je werkbonnen eenvoudig te digitaliseren met de Slimme Werkbon App van Simple-Simon.
Niet langer werken met papieren werkbonnen, maar gemakkelijk en snel online werkbonnen aanmaken en plannen. Dankzij de slimme integratie met verschillende boekhoudpakketten beheer je stamdata zoals klanten, artikelen, producten en orders.
Verhoog je werkkwaliteit & bespaar direct tijd en kosten
Slimme ondernemers willen niet onnodig veel tijd besteden aan onder andere het ontcijferen en overtypen van werkbonnen, het voeren van dubbele administraties en het zoeken naar kwijtgeraakte papieren werkbonnen. De Slimme Werkbon App van Simple-Simon biedt jou een alles-in-één oplossing waarmee je direct inzicht hebt in al jouw afspraken en werkzaamheden, registreer gemakkelijk je reis- en werktijd, verbruikte materialen, maak foto’s, vul formulieren in en laat de klant digitaal ondertekenen. Zo vereenvoudig je niet alleen je werkprocessen, maar bespaar je bovendien ook tijd en geld. Gegevens worden tussen kantoor en de buitendienst medewerkers / monteurs realtime gesynchroniseerd. Denk hierbij aan planning, status van werkzaamheden, bijlagen en nog veel meer.
Enkele functionaliteiten van de werkbon app van Simple-Simon zijn:
Grafisch planbord
Een efficiënte planning doordat je altijd en overal inzicht hebt in je planning. Niet alleen via je desktop, maar ook op smartphone of tablet. Personaliseer naar je eigen wensen, zo bekijk je de planning per dag, week of zelfs per jaar.
Kantoormodule
Belangrijke informatie beheren vanuit één omgeving. Van klantgegevens tot aan het beheren van je artikelen. Koppel je met een boekhoudpakket, dan worden je gegevens automatisch overgenomen in Simple-Simon.
Mobiele app
Altijd inzicht in je planning, onderweg of bij de klant. Doordat de app realtime synchroniseert met de kantoormodule zijn gegevens altijd actueel. Dankzij de historie per locatie, heb je ook altijd inzicht in eerder uitgevoerde werkzaamheden en afspraken.
Plan je projecten
Zowel op kantoor als onderweg eenvoudig werkbonnen maken, plannen en eventueel wijzigen. Met de optie ‘herhaal planning’ kan je ook terugkerende werkzaamheden simpel plannen.
Personaliseren
Personaliseer Simple-Simon volledig naar jouw wensen en behoeften, zo sluit de werkbon app altijd aan bij jouw bedrijfsimago. Maak onder andere een eigen lay-out voor je werkbonnen en eigen formulieren.
Integreer met jouw boekhoudpakket | Simple-Simon
Met een paar muisklikken, heb je vanuit je Simon kantooromgeving zelf de koppeling met jouw boekhoudpakket in minder dan 5 minuten gemaakt. Simple-Simon haalt onder andere je artikelen, klanten, orders en bezoek- en afleveradressen op. Deze zijn direct beschikbaar in Simon. Gearchiveerde werkbonnen worden automatisch teruggestuurd als order of concept factuur.